marți, 2 octombrie 2012

Sărbătoarea Castanelor - Baia Mare, 2012


Anul acesta, Baia Mare a sărbătorit o săptămână întreagă la sfârşitul lunii septembrie. Noi am ajuns abia sâmbătă, ziua când, în centrul vechi, Filarmonica din Cluj a interpretat „Carmina Burana” de Carl Orff.

Sniţelul la poarta nouă”, un exemple de strategie neconvenţională pentru înhăţarea clienţilor.

Două majorete care se întorc de la paradă.

Păpuşi din tribul cu pălării mici.
(Nu le faceţi cadou celor care practică woodoo, se tem de ele.)

Am trecut din nou pe la muzeul de artă.
Un felinar de epocă şi un graffiti ultra-post-modernist expuse în exteriorul clădirii.

 Reclama îşi dă sufletul comerţului:


Iubite trecător, fă paşii mici,
priveşte şi-apoi scoate banul.
De faci cumpărături de-aici,
Îţi merge bine tot anul!!!

Big Brother e cu ochiul pe sediul Partidului Conservator.

O buburuză aterizată clandestin pe umărul meu, când am trecut pe lângă „Butoiaşul cu bere”.

Famila Györfi la „Expo Flora”.
Vizitaţi blogul „Rongyrázó” ca să vedeţi ce plante a cumpărat soţia.

Kürtőskalács” scris cu rune secuieşti.
Se citeşte de la dreapta la stânga.
Primul K este cel folosit pentru indicarea pluralului, la sfârşitul cuvântului, deci este utilizat greşit aici.

O metodă sadică de a şterge zâmbetul de pe un chip.
O fi vreun afiş electoral uitat pe panou.

Sfârşitul obştesc al tuturor lucrărilor de control.
Şi lucrătorul calificat să le execute.

Un trenuleţ de închiriat. L-am întâlnit de mai multe ori în oraş.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu